Íme a bizonyítéka, hogy az álmok valóban valóra vállhatnak: egyik KIBU-sunk valóban megálmodta ezt a szerkezetet, a „troli-dodgem“-et és amikor félve bár, de előállt vele, talált magának társakat, akikkel közösen megvalósítják ezt az alternatív közlekedési eszközt.
A Trodgem egy, a trolik és villamosok áramszedőjét felhasználó jármű, amelynek váza egy dodgem.
Az őrült ötlet mellé egy, napjainkban egyre fontosabb eszme is társul: használjuk a városi teret, hamár a mienk! Rengeteg alternatív lehetőség rejlik a városban, amiket nem használunk ki, nem is tudunk róla, észre sem vesszük. Mi KIBU-sok ezt fontosnak tartjuk, éppen ezért igyekszünk ezeket a rejtett lehetőségeket kihasználni, magunkévá tenni.

A Trodgem is a már meglévő erőforrást, az áramot használná fel. Jelenleg még csak tervezési fázisban tartunk, több technikai kihívás is előttünk áll a működését illetően:
• A troli felsővezetéke kb. 5 méter magasan van, nekünk ezt a magasságot, lévén a dodgem legmagasabb pontja nincs több, mint 1 méter, át kell hidalnunk. Egyelőre a horgászbotok tűnnek a legjobb megoldásnak, hiszen kellően rugalmasak, hosszúak és könnyűek ahhoz a feladathoz, ami el kell majd látniuk.
• Milyen motor,milyen vezérléssel hajtsa a járművet? Eddigi probálkozásaink során törepefeszültségű egyenáramú, motort nem találtunk a nekünk megfelelő teljesítménnyel. Végül az olcsón beszerezhető háromfázisú aszinkron motor mellett döntöttünk, amihez azonban egy háromfázisú feszültséginvertert kell építenünk. A legegyszerűbb megoldást választottuk, nyílt hurkú, konstans V/f szabályzott hajtást építünk.

Szerintünk ez kiváló figyelemfelhívó eszköz lehet a jövőben a fentebb kifejtett érvek, eszmék mellett, valamilyen hosszabbtávú népszerűsítő program keretében: rendezvényt csinálni belőle, mint például a Critical Mass, ahol az emberek kipróbálhatnák ezeket a járműveket egy „Miért fontos a környezetvédelem?“ előadással egybekapcsolt idegenvezetéssel egybekötve.