Az informatikai cégek jövője: befektetés az ügyfelek oktatásába és tanulásába

A jelenlegi pandémiás forgatókönyv feltárta a jelentőségét, és kiemelte a digitalizálás működésének szükségességét is. Ugyanakkor azonban új bizonytalanságokat hozott, és még tovább nyitotta meg az ajtót azok között, akik rendelkeznek a digitális változás eszközeivel és know-how-jával, valamint a vállalatok, intézmények és alkalmazottak között, akik a vastagságban vannak. Cégek, amikor összpontosított vásárol az egyének, valamint az oktatás, de ma ez ellenőrzése, hogy egy fontos pénzügyi befektetés az ügyfelek. Mi a különbség, és miért fontos azt állítja, Marek pa Enterprises, vezérigazgató IT cég DATALAN.Az informatikai cégek jövője: befektetés az ügyfelek oktatásába és tanulásába

Mi mögött ez a kiigazítás, és mik az első eredmények?

Ha azt akarjuk, hogy az elektronikus korszakra való áttérés ne csak ambíciókban és tervekben történjen meg, hanem a valódi gyakorlatban is, fel kell ismernünk a modern technológiák lehetőségeit. Szükségünk van arra, hogy képesek legyenek használni őket, és ugyanakkor képesek legyenek rugalmasan reagálni, és alkalmazkodni a változásokhoz és a növekedésekhez, amelyek nagyon gyorsan az informatikai világban. Vegyük egyszerűen a közösségi médiát, vagy a mobiltelefonok alkalmazásait és szoftvereit, hogy milyen dinamikusan változnak a képességek, valamint pontosan hogyan kényszerítenek minket Új dolgok megtanulására. A világjárvány azt is feltárta, hogy a technológiai eszközök használata teljes előnyökkel jár, és megfizethető haszonnal jár a társaságban. Az egyenlő módosítás nem elkötelezettség, hanem lehetőség. A vállalati légkörben ez sokkal fontosabb – ha van célja és munkája, akkor tisztában kell lennie azzal, hogy az innováció hogyan segíthet ebben. Mivel nélkülük nem megy.

Feltételezi, hogy a technológiai oktatás és a tanulás az informatikai vállalatok munkája?

Úgy gondolom, hogy ez mindenki számára fontos. Nagyon régóta ügyfeleink társaiként működünk, büszkék vagyunk a személyes interakcióra, amikor nem a szállítások és feladatok körül beszélgetünk, hanem a teljesítményükről, szolgáltatási céljaikról, valamint arról, hogy mit szeretnének elérni közeli vagy hosszú távon. A vállalat vagy a létesítmény feladata, hogy világos technikával rendelkezzen, meghatározott konkrét előnyben részesített eredményekkel-legyen az piaci részesedés, a gyártási költségek csökkentése vagy az online kezelt betegek sokféleségének növelése. Csakúgy, mint az alábbiakban vagyunk, hogy szakértői útmutatást adjunk és keressük az optimális jogorvoslatokat ezen eredmények eléréséhez. A program számítógépesítése, rendszerek integrálása, eljárások automatizálása, képernyő egy másik helyről, információk kezelése magányos felhasználói felületről, folyamatok átvitele online légkörbe, biztonságos hozzáférés, mobil megoldás felhasználói felület létrehozása? Minden bizonnyal megoldást fogunk találni egy közös megbeszélés során. Erről szól az együttműködés. A képzett ügyfél koncepciójában azonban új mérést kínálunk.Feltételezi, hogy a technológiai oktatás és a tanulás az informatikai vállalatok munkája?

Hogyan változik ez a technika a szokásos üzletektől?

Elengedhetetlennek tartjuk, hogy az ügyfelek megértsék, mit, ugyanakkor megértsék, miért, valamint végül, de nem utolsósorban, művelt versengő társak voltak számunkra a vitában, akik nem csak az alapján hoznak döntést, amit valahol hallgattak, mi van a versenytársakkal, vagy mi a legolcsóbb. Számukra és a piac és a kultúra fejlődéséhez elengedhetetlen, hogy képesek legyenek tisztességesen megvizsgálni és tájékozott döntést hozni. És ez minden bizonnyal tartózkodni fog az oktatás és a tanulás nélkül a szakértők részéről, akik gyakori a témák, gyakran felvilágosítják magukat, és felülvizsgálják a divatokat, és kifejezetten ezen ismeretek megosztására gondolnak.

Úgy döntött, hogy megsérti a keringést?

Különösen elhatároztuk, hogy aktívan hozzájárulunk a pozitív változásokhoz. Szakembereink jelenleg számos előrelépési javaslatot dolgoztak ki a múltban, amelyek valóban egyértelmű előnyöket hoztak az ügyfél számára. Külön kiemelném például egy alumíniumgyárat, ahol 10 évvel ezelőtt kifejlesztettünk egy alkalmazást a hatékonyabb gyártás érdekében. A közelmúltban kiemelem az optikai karakterfelismerő digitális típusok rugalmas tervezését és megvalósítását az állami biztosítási programvállalatok számára. Érdemes megjegyezni a zvjs légkörének korszerűsítését is. Ebben az állami szervezetben mi voltunk az elsők, akik a vadonatúj, modern DOTVVM keretrendszert valós kivitelezésben használtuk, így azt is meg akartuk mutatni az ügyfélnek, hogy miként tudunk beilleszkedni a részletek bővülő Berendezéseibe. És ez pontosan az oktatásnak, a tanulásnak és a kezelésnek köszönhetően volt lehetséges — magyarázat, megértés, döntés, előrelépés. Hogyan hoztuk létre megoldásainkat, hogyan működik, és pontosan hogyan helyeztük el az egészet egymással a módszerben, ez nyilvánvalóan fontos szakértelem, amely versenyelőnyünk forrása, és ezt biztosan nem fogjuk nyilvánosságra hozni (kuncogás). Az oktatás és a tanulás célja elsősorban a perspektívák kiszélesítése, valamint az érvelés módosításának motiválása. Sok köszönet ennek, például ma. ügyfeleink felismerik, hogy az időtlen, robusztus” üzleti ” szolgáltatások továbbra is nehezen működtethető technikában maradnak, nem elég rugalmasak és költséghatékonyak, és maguk is kevésbé bonyolult eszközöket keresnek, ahol a funkcionalitás és a benne foglalt érték aggodalomra ad okot.

Ez nem hátrányos az informatikai forgalmazók számára?

Épp ellenkezőleg. Cégként a kultúra alkotóelemének tekintjük magunkat, azzal az előnnyel, hogy a digitalizálás szakértőjeként lehetőségünk van a fejlődést jó irányba vezetni, növelni, valamint sokkal hatékonyabbá tenni. Továbbá, az ügyféllel együtt, mi is létrehozunk, valamint frissítünk. Nehéz számunkra, hogy sokkal mélyebben higgyünk, és olyasmit használjunk, ami ellenállna a nagyobb versenynek, nem csak a szlovák piac problémáiban. Ezért nem ellenezzük a nyílt forráskódú innovációk használatát a köz-vagy üzleti bálon,hanem pl. az egészségügyben. Végül az élénk fejlődés vadonatúj szolgáltatási lehetőségeket nyithat meg számunkra, mint vállalat.

Hogyan tervezi alkalmazni az oktatást és a tanulást?

A világjárvány előtt elkezdtük az energetikai oktatást, kifejezetten workshopok és találkozók formájában, ahol lehetővé tettük a résztvevők számára, hogy számos területről szerezzenek fontos szaktudást, ugyanakkor lehetőség nyílt arra, hogy költségmentesen konzultáljanak szakembereinkkel. Így működött a főiskolai nap, a digitális város és a Modern orvosi ellátás. A világjárvány során, emellett át kellett fordulnunk az internetes űrlapra, amely szintén vadonatúj eszközt mutatott nekünk. A gyűjtemény a webináriumok a témában a számítógépes biztonság és a biztonság már fantasztikus szenvedély, és jelenleg kiad egy nyári szezon képzés. Ezt a vadonatúj Készségközpont részlegünk szakemberei fedezik, amely az operatív szolgáltatásokra összpontosít, közvetlenül az ügyfelek akut igényei szerint.

Szólj hozzá!